linnea: om vendela

HUR
Svarar du i telefonen: hallå, eller hej de är vendela(hemtelefonen)
Gör du när du är kär i fel person: hm..pratar med mig
Tycker du om gul-bil-leken: den suger
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 70kronor
Mycket är klockan: 23.32
Många kontakter har du på msn: typ 300
Fick du detta test: på en blogg
Spenderar du en regnig dag bäst: film och mig vid hennes sida

VEM
Pratar du med på msn just nu?: hon är inte inne..
Ringde dig senast?: ebba
Pussade dig senast?: de var jag..
Hade du sex med senast?: ingen
Vill du kasta en sten i huvudet på? de var en bra fråga..kanske mig för att jag gjorde det här testet....?
Saknar du mest just nu?: mitt skratt
Är din bästa vän av samma kön?: jag
Är din bästa vän av motsatta kön?: linus och nån mer.
Ska du träffa imorgon?: hon ska till mormor och morfar, med gråt i rösten svarar hon på denna fråga.
Umgicks du med senast?: migg
Sov du med senast?: migggggg

HAR DU
Cyklat utan händerna:
ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: ja
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja  
Köpt lösgodis för över 50 kr: jaa
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: ja
Velat vara ett djur: ja
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: ja
Tyckt Harry Potter är bra: ja
Hatat choklad: ja hon hatar choklad

VEM
vem är i rummet med dig? jag
Vem fick du senast sms av? jacob
vem tänker du på nu? mig?
pratade du senast i telefon med? ebba
vems hus var du senast i? mitt
sa du senast “jag älskar dej” till? mig
vem önskar du var med dig nu? den hon redan är med
vem är din favoritsläkting? robert
vem i din skola går dig mest på nerverna? tänker inte skriva de på bloggen

VAR
var går du i skolan? kanal

var är din telefon? alltid har hon den i handen..ojojoj
var är din mamma? hemma hos henne
var sover du? i hennes rum, men ibland även i min säng:*:*
var handlar du mest? godis
var fick du tag i tröjan du har på dig? bikbok
vart åkte du senast bil? hit till mig:*
var i ditt rum är du? hon är i mitt vardagsrum!


VAD
vad åt du senast? godis
vad drack du senast? läsk
vad är det för färg på dina byxor? mörkblå
var är den närmaste saken som är blå? hennes byxor
vad gillar du mest med skolan? lunchrast, och umgås med mig
vad har du på fötterna? sockar
vad är din favoritfärg? turkos,rosa och.... svart...tråk
vilken film såg du senast? snabba cash



1 hånglat i mer än 3 minuter? jo
2. sovit i en annan säng? jo
3. hånglat på en bio? ja
4.hånglat i skogen? ja
5. tyckt att din kusin är het? nej, eller jo robert
6. sovit naken? ja
7. kört över hastighetsgränsen? ööja?
8. målat om ditt rum? ja
9.dansat framför en spegel? ja
10. fått hicka? ja
11. dumpat någon? ja
12. stulit pengar från en kompis? ja:$
13. hoppat i en bil med folk du just träffat? ja
14. varit i slagsmål? ja
15. smugit ut ur ditt hus? ja
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
17. hånglat med en främling? ja
18.älskar eller saknar någon nu? ja


kom ihåg att jag inte frågade henne om någonting, utan visste ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0