vendela:bästavän

När jag först mötte dig för snart två och ett halvt år sen var de första jag märkte hur framåt, glad och nyfiken du var. Det gjorde att även när jag var nere kunde jag inte motstå att le. Trots att jag redan då tyckte om dig förvånar det mig att det var först när alla som jag brukade vara med var borta som jag började vara med dig. Men det ångrar jag inte, det är det bästa jag gjort. Att få vara med dig gjorde mina dagar mycket roligare och gladare. Och även idag så gör du mig så glad. Till dig kan jag säga allt, allt som jag tänker och tycker. Du är snäll omtänksam och dessutom ser du grymt bra ut! JAG ÄLSKAR DIG, FÖRALLTID

Kommentarer
Postat av: linnea

jag älskar dig!♥

2010-11-05 @ 02:39:58
URL: http://thegangsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0