linnea: the worlds greatest person

Det finns en person i hela världen,
 som 1: finns där i vått och torrt för mig.
 Som 2: är min bästa vän och som jag litar på till 1000%
 Som 3: känns som hon är exakt samma person som jag. Tänker som jag och gör som jag.
 Som 4: inte bryr sig hur jag ser ut, och hur jag beter mig.
 Som 5: kan få min absolut värsta mardrömms dag att bli till den roligaste. Och som kan få mitt humör att gå från piss dåligt till toppen.
 Som 6: jag älskar så mycket att det finns inte..
Den personen är den bästa som finns och att beskriva den med ett ord är helt omöjligt. Skulle jag skriva en hel sida med ord skulle inte ens det räcka.
Nu kommer en ledtråd, det är en tjej. Hon är söt, snygg och kalla henne vad du vill. Men hon tar inge skit från nå snorungar som tror dom är coola när dom är dumma mot andra, jag har lärt henne att skita i sånt. Hon är inte värd någonting dåligt i världen. Hon är underbar och den bästa kompis som finns. Vi kan prata om allt och vi skäms inte.
En sommarnatt satt vi och pratade om en sak jag inte tror många gör. En annan sommarnatt satt vi och pratade om annat. Och vi har planerat att sommaren ska bli underbar, och den kan inte bli annat med henne i närheten.
Hennes moppe är köpt på Öb så även hennes cykel. Hennes moppehjälm är köpt på jula. Musiksmaken hon har är fantasktisk, och även om ingen håller med oss två står hon för att hon tycker det. Tycker hon något är snyggt, men alla hatar står hon upp för sin åsikt och det tycker jag är ballt. Jag är helt ärligt fascinerad av tjejen.
Och vi ska snart avsluta med att säga vem det är. Men först måste jag säga, att hon är kort..och hon har väldigt ljus röst..och är blondin, både insidan och utsidan om man säger så, eller ibland är hon väl smart men inte är det ofta.
Hon är iaf perfekt. Hur många gånger hon än frågar om vad hon ska ha för kläder, så spelar det ingen roll för hon är fin i allt och jag önskar att jag träffade henne oftare.
Efter gymnasiet ska vi antingen flytta ihop i Umeå eller någonstans längre bort. Jag hoppas på längre bort!
Med den här vackra tjejen kan jag inte annat än att vara lycklig.
En dag var min dag piss, vad alla än sa så högg jag och var irriterad..ville pissa på livet och bara sova. Så ringer hon, frågar om hon kan komma och livet hade inte varit bättre. Hela jag förvandlades på 2 sekunder. Jag gjorde glädjeskutt. Jag bytte musiklista, från emolistan till glädjelistan.
Ingen kan, eller kommer, få mig så glad som henne. Hon funderar på att bli polis, och jag unnar henne de och hoppas hon blir det. Hon är värd allt hon vill ha. Och.vad livet än har att bjuda på, så hoppas jag alltid att vi ska vara vänner. För jag kommer aldrig få en bättre, och hade inte ens kunnat önska mig en. Jag kommer alltid att minnas henne.. det ska ni veta.

Här kommer namnet:
VENDELA STEINWALL!!!!!

Jag älskar dig bästa vän! Du kommer alltid finnas i min innersta hjärt del. Du är lagrad där föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0