linnea:bara massa skit

Hej.. jag ligger i min säng och önskar att jag kunde spola tillbaka tiden.. till den gamla tiden, då ordet problem inte fanns. Men under kvällens gång här jag ju faktiskt lovat Anna och Hanna att jag ska se det positiva i saker.. så jag ska försöka. Från och med idag är stora problem ingenting för mig. Och små problem finns inte ens. Jag ska bara skita i allt jag inte vill från och med nu.. bara göra roliga saker och inte gråta över saker som inte kommer bli. Människor ska inte få kliva på mig heller. Vad dom än tänker får som hålla det för ssig själva. Jag ska plugga mer och inte ha et ändå g i något ämne. Alla vi vet att jag kommer tänka annars imorgon.. men vem bryr sig. Låt mig tro för stunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0