vendela: me love geeks

har varit på öppet hus nästan hela kvällen  och kollat på olika program.
just innan vi skulle fara hem så tittade jag på omvårdnadsprogrammet, det var en lärare som stod och förklarade och till hjälp hade hon hjälp två stycken som gick den linjen, två riktiga töntar. seriöst.
det var så himla kul, kunde inte sluta skratta när dom pratade..
kändes värsta dumt efter ett tag.

men det är positivt!
dom gör världen lite gladare, och det behövs, right?
vem vill inte ha ett leende på läpparna? eller iaf ett roligt minne?

har fortfarande inte bestämt vilken linje jag ska gå, det finns ju så många att välja mellan!!
tänk när man gick på dagis, då fick man inte bestämma själv, samma sak på låg och mellanstadiet, allt var så enkelt. men sen ska man börja välja vilken högstadie skola man ska gå. jag minns när jag skulle göra det, vilket val jag tyckte det var och det är ju ingenting jämfört med gymnasiet! sen blir det ännu värre, om man ska välja högskola och sånt...


GEEKS(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0