linnea: äntligen blir allt som vanligt

min bästa vän är nu hemma från göteborg. det känns fantastiskt. nu kan veckorna bli som dom brukar. och vill  ni veta en sak? det är mindre än 15 veckor kvar tills sommarlovet. det är ju sjukt. och 2 hela veckor av dom är ju sport- och påsklov.

på sommarlovet ska jag njuta av sommaren. har redan massa planer och hoppas att dom flesta blir av. annars ska jag bara köra ett spontant sommarlov..då jag tar dagen som den kommer. som förra sommaren tillexempel. vissa dagen fick jag ett sms på morgonen en timme senare satt jag vid älven. mysigt.
 men på sommaren kan man ju vara ute dygnet runt också. ÄNNU BÄTTRE

nej nu hoppar jag från ett ämne till ett annat, jag ber om ursäkt.
men iaf, vendela är hemma. Vilket betyder att jag är HAPPYYY!!! :D

jag älskar dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0