vendela: 10 saker du kanske inte visste

har inget att skriva men så kom jag på att jag kunde göra en sån ^

* folk med förutfattade meningar om människor de inte ens känner är det drygaste som finns.
* fanta och kramar är två saker jag är beroende av.
* just nu har jag godis och chips löfte och jag håller på att avlida. straffet är att göra trerätters middag.
* jag hatar att sova ensam.
* på kvällarna är jag alltid översocial.
* jag har bara varit utomlands en gång och skulle kunna döda för att få fara till något varmt ställe.
* jag lyssnar alltid på deppig musik när jag är ledsen.
* jag är usel på att dölja mina känslor.
* funderar på att bli brunett eller gothic girl
* detta är min favoritlåt för tillfället:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0