vendela: gymnasievalet-uncheck

Linnea nu får du ta att lyfta dina fingrar och börja skriva!!!

Hela dagen har jag gått och funderat på vad jag ska välja för gymnasium, har verkligen haft beslutångest mellan samhälls och natur. Under kvällen var jag med några fina vänner och det var skönt att tänka på nåt annat en stund, men sedan var jag tvungen att ta ett beslut. Efter många om och men (lottande) blev det till slut samhälls. Men har fortfarande cirka en halvtimma att ångra mig, får se hur detta slutar...
Hade dessutom nationella i matte idag för de som ville veta. Ingen kommentar om det hela, vi får se hur det går.
the snow disappear and we remember what we had forgotten last year.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0