vendela: Linnea

Jag fick just världens gulligaste sms av världens finaste vän, Linnea Pettersson.  Jag är verkligen lyckligt lottad över att jag har en sådan kompis. Det är inte alla som har den turen. Och om ni någon gång råkar träffa henne kan jag lova att ni haft turen med er. Det går inte att hata henne, inte ens tycka det minsta illa om henne. Hon är god rakt igenom och jag älskar henne. Som ni säkert hört så kanske man skulle kunna kalla det en slump som vi blev vänner. Alla andra var sjuka i svininfluensan utom jag och Linnea, vi var ensamma tjejer i klassen och det var då vi verligen började prata med varandra. Jag kallar det inte slumpen, jag kallar det ödet och mitt öde kunde inte varit bättre.
Och jag vill bara säga att vilken väg du än väljer, vart du än flyttar, vart du än reser så kommer jag alltid att tänka på dej och hålla tummarna för dej. jag kommer alltid finnas om du vill prata alltid erbjuda dig min säng om du behöver någonstans att sova. Och jag hoppas precis som du, att den här sommaren kommer bli den bästa någonsin och jag vill inte tillbringa den med någon annan än med dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0